Intrebari frecvente

 

 

 

 

Cum comand?

Magazinul nostru pune la dispozitie unelte menite sa va ajute la cumparaturi: tipurile de produse sunt incadrate in categorii de produse iar filtrele, zoom-ul pe poze, stocul in timp real, tabelul de marimi, descrierile detaliate ale produselor, informatiile despre livrare, recomandarile si ghidul de cumparaturi sunt unelte menite sa va ajute la cumparaturi.

 

Plasarea comenzii online (cu sau fara creare cont)

Produsele dorite pot fi adaugate in cos prin intermediul butonului "Adauga in cos", dupa eventuala alegere a culorii si marimii. La finalul cumparaturilor, cosul poate fi vizualizat printr-un click pe textul "Cos de Cumparaturi" sau "Finalizeaza Comanda" din partea de sus a site-ului.

Pe pagina "Cos de Cumparaturi" puteti sa modificati cantitatile produselor, puteti adauga produse noi sau introduce un cod de reducere.

Finalizarea comenzii se poate realiza prin crearea unui cont (caz in care veti beneficia de promotii speciale dedicate doar clientilor inregistrati), prin utilizarea unui cont deja existent sau a contului de Facebook sau fara crearea unui cont.

 

Plasarea comenzii telefonic sau prin messenger

In momentul in care v-ati decis asupra produselor dorite si din diferite motive nu doriti sa plasati comanda online, puteti plasa comanda prin telefon, contactand echipa noastra la numerele de telefon afisate pe site, sau prin intermediul messengerului aflat in partea din stanga-sus a site-ului.

 

 

Exista o comanda minima?

In cadrul magazinului nostru puteti comanda orice produs indiferent de totalul comenzii. NU exista comanda minima.

 

 

Cum se face livrarea produselor? Pot ridica personal produsele?

 

Livrarea este sigura, rapida si discreta. Echipa BeSensual pune la dispozitia clientilor si serviciul de impachetare a produselor in ambalaje sau pungi pentru cadou (aceasta optiune se poate selecta in cadrul plasarii comenzii online).

 

 

Comenzile dumneavoastra vor fi livrate prin intermediul firmei de Curierat Rapid FanCourier sau Bookurier, in cutii de carton (pentru protejarea produselor) simple, fara inscriptii sau alte marcaje. Am ales sa expediem comenzile dumneavoastra prin curierat rapid si nu prin Posta pentru a ne asigura ca produsele ajung in siguranta la destinatie, in cel mai scurt timp. Inainte de a face livrarea, curierul va va contacta telefonic pentru a se asigura ca sunteti la locatie.

 

In cazul comenzilor plasate pana in ora 16:00 pentru produse aflate pe stoc cu destinatia in Bucuresti, se poate opta pentru Livrare Express prin firma de curierat rapid Bucuresti Tribul.

 

Daca doriti sa receptionati produsele comandate in afara locatiei de destinatie (ex: vreti sa fie cadou pentru sotie si nu doriti ca ea sa afle) sau sa ridicati personal coletul de la cel mai apropiat sediu FanCourier, specificati in campul de "Comentarii" (pasul semi-final din procesul de comanda).

 

In cazuri exceptionale si in urma unui acord expres intre societate si client, clientul poate ridica produsele comandate din zona sediului societatii conforrm detaliilor stabilite de comun acord.

 

 

Cat timp dureaza livrarea?

Durata livrarii este cuprinsa intre 3 de ore si aproximativ 14 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea pe stoc a produselor. In conditii normale (toate produsele comandate se afla pe stoc), comenzile ajung la dumneavoastra in 24 de ore sau 48 de ore, in functie de ora la care este plasata comanda. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati pagina "Livrare si Returnare".

 

 

Cat ma costa livrarea, depinde de localitatea in care solicit livrarea?

Costurile livrarii sunt FIXE, nu depind de distanta parcursa de FanCourier (mai multe detalii pe pagina Livrare si Returnare):

  • GRATUIT pentru comenzile de peste 200 RON (cu exceptia solicitarii livrarii Express)
  • 10 RON in raza orasului Bucuresti - livrare clasica prin curierat rapid
  • 18 RON in raza orasului Bucuresti - livrare Express (livrare in ziua plasarii comenzii)
  • 21 RON in afara orasului Bucuresti

 

Cum platesc? Pot plati si prin PayPal?

Plata comenzii se poate face prin:

  • CARD (Visa sau MasterCard, inclusiv tip Electron) - prin intermediul platformei securizate EuPlatesc.ro
  • RAMBURS - cash la primirea coletului, caz in care chitanta este inmanata de curierul care face livrarea
  • ORDIN DE PLATA - caz in care comanda va fi expediata dupa confirmarea ordinului de plata

 

 

Momentan PayPal nu permite plati prin modena RON, iar legislatia Romaniei nu permite incasarea platilor pe teritoriul tarii in alta moneda decat RON. In momentul in care PayPal va permite plata prin RON, vom adauga aceasta optiune de plata la cele de mai sus.

 

 

Pot solicita livrarea la o alta adresa sau intr-un anumit interval orar?

Adresa de livrarea poate fi cea de la birou sau de acasa, precum si adresa persoanei careia ii este destinata comanda, in cazul unui cadou (in acest caz, metoda de plata recomandata este cea in avans prin OP sau CARD). De asemenea, in campul "Comentarii" din pasii de finalizare a comenzii puteti specifica intervalul orar (sau chiar calendaristic) in care doriti sa se faca livrarea.

 

 

Cum aleg marimea unui produs?

Pentru a alege corect marimea produsului dorit, va rugam sa consultati pagina "Tabel de marimi". Pe aceasta pagina veti gasi toate dimensiunile ce corespund unei anumite marimii pentru produsele fiecarui producator prezent pe site-ul nostru. Daca aveti nevoie de ajutor, ne puteti contacta pe email, telefon sau messenger (toate informatiile sunt afisate pe site).

 

 

Pot schimba un produs daca nu am ales corect marimea?

Produsele (cu exceptia celor de tip bodystocking, bodysuit si slip) se pot schimba daca marimea comandata nu se potriveste, fara costuri suplimentare. Singurele costuri suportate de client sunt cele de retur si un nou transport. Pentru a schimba un produs, va rugam sa ne contactati in prealabil pentru confirmare. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati pagina "Livrare si Returnare".

 

 

De ce nu (mai) apare marimea/produsul pe care o/il doresc?

Produsele sunt importate direct de la producatori, iar in cazul in care produsul dorit in marimea dorita este epuizat din stocul propriu BeSensual precum si din stocul producatorului, marimea respectiva va fi dezactivata din meniul produsului. In cazul in care produsul respectiv, indiferent de marime, este epuizat din stocul propriu BeSensual precum si din stocul producatorului, produsul va fi dezactivat si va contine in descriere textul "MOMENTAN, ACEST PRODUS NU SE AFLA IN OFERTA BESENSUAL.RO. PRODUSUL VA REVENI IN OFERTA IN CEL MAI SCURT TIMP.".

 

 

Doresc produsul in marimea M si nu pot selecta decat S/M, de ce?

Anumite produse sunt confectionate de producatori din material usor elastic ce permite adaptarea produsului pe corp: acest tip de produse apar cu marimi "duble" precum S/M sau XL/XXL de exemplu. Un produs marimea S/M este adecvat persoanelor care poarta S precum si celor care poarta M, iar produsul marimea XL/XXL este adecvat persoanelor care poarta XL precum si celor care poarta XXL. Pentru a face alegerea marimii potrivite va invitam sa consultati "Tabelul de marimi".

 

 

Sutienele push-up Axami au pernite detasabile? Si cat de groase sunt pernitele?

Sutienele tip push-up confectionate de producatorul polonez Axami au pernite detasabile, prin urmare pot fi indepartate sau pot fi inlocuite cu pernite mai groase. Grosimea pernitelor care sunt incluse in cutia sutienului push-up Axami este de 9mm.

 

 

Produsele sunt originale? Si in cutie o sa gasesc produsul din poza?

Produsele sunt importate de catre societate direct de la producatori si au marcaje specifice de identificare si verificare a originalitatii. Produsele sunt livrate in cutiile originale, cu etichetele originale atasate, iar in cazul marcii Obsessive cutiile produselor au chiar si holograme ce atesta originalitatea produselor. De asemenea, pozele produselor sunt puse la dispozitie de catre producatori, cu drepturi de copyright, si reprezinta exact produsul care va ajunge la dumneavoastra.

 

 

Care este programul de functionare a acestui magazin online? Exista si un magazin fizic?

Echipa noastra va sta la dispozitie non-stop pentru comenzi online si intre orele 9:00 si 20:00 de luni pana vineri (exceptie fac sarbatorile legale) pentru comenzi/sugestii/intrebari prin intermediul emailului sau a telefonului. Momentan magazinul opereaza DOAR online. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati pagina de Contact.